Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2009 05:40 - Заповед или грях?
Автор: infierno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1276 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 02.02.2009 05:42


Какво прави дявола когато няма работа? Чете библията. Да тя е интересно и много забавно четиво, естествено хората са я издигнали в култ, а това е просто една книга. Мога да оспора всеки стих от нея макар да съм чел само малка част... Ще кажете този си няма работа толкова рано за библията ми говори.. Е да няма си, за това я чета. Сега по същество.. Реших да направя малко литературно-инпретативно съчинение на тази доста известна част от нея (може би най известната) Главния герой в тази книга според някой съм аз. Абе направи съм звезда, сигурно и оскар могат да ми дадът. Ще питате защо пак на един дявол (и то лично ти) ти е да четеш библията? Ще отговора така: За да победиш връгат си, опознайго. Аз и за това не съм написал книга за мен та да не ме опознавате твърде много. 
  Първо да почна от самия Holy shit - Holy Bible, Пълна с пропаганда за една личност (поне втората част първата грабва окото, но както всяко продължение и това се оказва по лошо от оригинала) . За мен една цялостна рекламна кампания от най-добрите, дай боже PR агенти като Евгени опс тоест авторите на тази книжка... О да не е един това е сборник. Избиран на принципа ти да ти не.. И се взима чистата реклама и се отхвърлят тези който не са баш абе това не е свято. Както и да е простим факт, принципа на реклама "Изтъкни качествата и скрий грешките" Освен 10 божи (същност са повече, но 10 е кръгло число и се помни лесно) забележете "заповеди" (много заповеди - чак и до кланета се е стига ло заради тях). Лошото е че всяка от много то релийги който имат честа да ги нарушват не са стигнали до заключение коя след коя следва и как точно са номерирани.  Нямам намерение да да давам нова номерация за това карам по запетайки както се казва...
---- Аз съм Господ (да ти си, а аз съм твойто протеже), Бог твой(не и мой), Който те изведох от Египетската земя ... ( а преди това ги заведе там??? умно) да нямаш други богове (чакай сега заповядваш ли ми или така ми се струва?????), освен Мене (егоист!!!! дай шанс и на другите). Не си прави кумир и никакво изображение...  (иконка тук, иконка там, църква тук, църква там никнат като гъби, и май пак осещам заповет или?) Не изговаряй напразно името на Господа (а то е?), твоя Бог... (не и мой като казах, но като цяло можеше да кажеш "Не ме занимвайте с глупости, имам си работа). Помни съботния ден (тоест деня в който си си взел почивка? за не посветените днешно време това е неделя), за да го светиш... (мързела да това е свято нещо) Почитай баща си и майка си... (е да майка една бащи много, ще го приема на доверие...) Не убивай ( историята показва че в твойто име на уста са избити повече хора от колкото в която и да е война, кръстоностните походи, светата инквизиция да продължавам ли? Да и това е един от смъртните грехове) Не прелюбодействувай. (чакай сега не аз съм опънал жената на друг мъж и тя е родила синът ми, ооо или това е непорочно зачатие колко одобно и все пак е твой син, много интересно от кога съществува метода инвитро..) Не кради. ( мисля мисля и тук не мога да намеря начин да те затапя, кофти но сигурно свободата да ги нарушваш тези "заповеди" не се води кражба) Не лъжесвидетелствувай против ближния си. ( Тук се чуствам не оправдан, цяло живот, ме отвиняваш за всичко, но хората разбират и все повече се чува репликата "щом бог е отредил" те не се връзват вече толкова лесно) Не пожелавай нищо (абе туй дето да не желаеш нищо е много кофите бе), което е на ближния ти (абе ти май си противоречиш, нали всичко е твое, и понеже ти си го дал на всеобщо ползване значи е общо, ей ето Не кради, как може да откраднеш нещо което е и твое??) Не пожелавай дома на ближния си... (Първо си създал човек, после жената, после си ги изгонил и земята е станал техен дом, сега искаш да властваш над него? тъпо) . Ми това са по бързата процедура, но аз сега ще добавя накой малко известни (би ли са изрязани защото са били много дълги и е нямало място. 
Сега преминавам към 7 смъртни гряха, те са важни защото би трябвало да не се появяват но ето че има и такива случай:
Седемте смъртни гряха:

Гняв
Алчност
Завист
Лакомия
Похот
Високомерие
Леност 
Гняв колко пъти се споменва израза "гневът божи" лично аз не съм ги брой но съм остал с спечетлението че са доста. И ето първия смъртен грях е нарушен...
Алчност цитиръм " не им се кланяй и не им служи, защото Аз съм Господ, Бог твой, Бог ревнител, Който за греха на бащи наказвам до трета и четвърта рода децата, които Ме мразят, " край на цитата това ако не е алчност. Втори смъртен грях...
Завист самата завист идва от това че хората не те почитат вече, и гледаш да им покажеш кой си, прочутия пример с Ной... Трети..
Лакомия искаш всички да ти се кланят, да нямаш други богове, освен Мене. Четвърти минах ме повече от половината.
Похот - всички знаят за Мария... както казах по горе ... 5 стигнахме до любимото ми число
Високомерие - Аз бог твоя бог да нямаш други богове освен мен блябляблябля , - 6(66) тук мога да спорая защо са шест с един от богоизбраните но това ще го оставя за друг път!
Леност - на кратко Създаде човек по свой образ и подобие, после му взе реброто и създаде жената. После за да не ти крадът от ябълката ги изгони (а не това е към Лакомията) и понеже за 6 дена се преработи толкова много на 7 си взе почивка ама май той продължава твърде дълго,,,.
Е седем от седем, сигурен съм че и да искам не мога да ги направя... 
Да и защо са смъртни защо всеки смъртен ги нарушава, и на смъртните е присъщо всичко това но гледам и ти си ги нарушвал това показвали че и ти си смъртен?
Така вече пиша вече час и даже и аз се впечетлих, че човек може да намери правилните отговори на точните въпрос ако някой действително го е прочел това, дано е разбрал ...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siikastation - Интересно )
04.02.2009 09:22
Интересно )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: infierno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56960
Постинги: 31
Коментари: 37
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930