Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2009 22:47 - Извън граници
Автор: infierno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 753 Коментари: 0 Гласове:
0



Теб призовах, слабост една
Дяволска жена, хищна за кръвта от сърцето ми
Конспирациите и импулса който те подържат жива
Висока грация, и кървава хармония.
Ти си бледото сияние на страха
Подвластна душа на омразата
Ти си моята мечта
Тъмнината в сърцето ми 
Моята черна богиня
В екстаз от техните крясъци 
От тържеството на прокълнатите
Липсата на ограничения
освободени от свякакви задръжки
чусто сексуално споделяне на страсти
Излишно малко кръв на жертвения камък
Любими моменти на разврат
И с желание нощта никога да не свършва.
Акт на поклоние пред безсмъртния дявол
Немъртви ангели, освободени от робство
танцуват в тъмни стай със стени от огън
Пият от моята кръв
Небето покрито от черни гарвани
Infierno Frio облян в страст
Разюздан по здрач
черни цветя, вихър в главата ми
дадох и топла прегрътка
Нежното докосване от болка
Сладка целувка от любимата вяра
в градините на смърта. 
За чуството на красотата, което е скрито в мен
Танцуващи между статуи в бледа лунна светлина
Говори ми на мъртав език играе с косата ми
През цялата нощ
Всеки е готов да умре за черния култ
Слабите не се разхождат през нощта
разходка неволна към една цел
покрита от пръст
измъкване от безполезния живот
Партито продължава
Отиваме към, следващата цел
Църквата бардака, стои на пътяни
Съблазнителенo злото питие
пия до насита от кръвта Христова
обкет на присмех, сътбата човешка,
от една черна шибана душа.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: infierno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56951
Постинги: 31
Коментари: 37
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930