Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2009 14:37 - Това е просто дума
Автор: infierno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 835 Коментари: 1 Гласове:
0



Ще попитате коя дума? За сега няма да говорим за нея такаче няма да я споменавам. Първо трябва да разберете че реалноста е много по страшна. Цялата същност на тази дума се крие в смисъла който и предавате, а не толкова до нейното истински значение или поне това което разбирам аз, като чуя тази дума. Мисля че повечето от вас вече са се досетили че става въпрос за думата АД (не е аксионерно дружество моляви се! А истинската същност на тази дума) Какво точно представля? Много от вас си мислят че това е много топло и пренаселено с дяволи и измъчвани души място! И веднага ви опровергавам не е така, много отдавна си намерихме добър ПР агент който ни прави добра реклама. Първо тук вече не е толкова топло при вас има глубално затопляне а при нас глобално истодяване (от каде си мислите идва цялата тази топлина???) Второ дяволите не са грозни, всеки дявол е паднал ангел а как един ангел може да е грозен (е според зависи вкусовете) да вярно че душите им са черни но пак не са грозни и трето измъчвани души вече няма. Поради липса на работна ръка и те се хванаха заедно с дяволите да стоят величествени постройки. Абе всичко пее и танцува тук доло защото се отказа че в наше време не можеш да намериш свястна работна ръка. Мисля че ви разбих представите. Лично аз го играя посредни на почвата (както на галено викам на земята) между земята и небето. Имам хоби да правя изкуствени скали от фолио. Обличам се в маркови дрешки (просто не знаете колко адвокати умират всеки ден). Всяко ъгълче тук може да немериш подслон. Имаме си водни пързалки от леко изтудена лава. 
Всички който кажат той е мошеник и представят чисто и просто един крадец, но аз не сам нито мушеник нито крадец, чисто и просто позволявам на тези който не ги приемат горе ( горе долу имали значение, същност някой от вас може ли да докаже че аз съм долу а той горе? ще вметна че вие имате призумцията да сам от долу само защото погребвате под земята и това го имате за нещо лошо) та до каде бях стигнал а да та тези който не бъдат приети горе получават личното ми позволение да се разходят из коридорите на моя живот, наречения от вас ад. Докога мислите ще продължавате вие хората в същия дух? Не ми трябва отговора ви защото едвали някой от вас знае с точност!. И не забравайте ада това е просто дума. Реалността е много по жестока и страшна!


Тагове:   дума,


Гласувай:
0



1. nikita6864 - :))))
17.01.2009 20:36
ей, психарче :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: infierno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56473
Постинги: 31
Коментари: 37
Гласове: 212
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031